marți, 13 iulie 2010

Scrub pentru fata si ulei pentru par si scalp

Ieri am fost in vizita la prietena mea Ana si m-a rugat sa ii fac un scrub pentru fata, asa ca l-am facut pe acesta: El contune argila, faina de malai, coaja de lamaie razuita, ulei de masline, vitamina E uleioasa, si ulei esential de portocale si putina zeama de lamaie. Eu l-am incercat deja ca sa fiu sigura ca e ok si sigurul lucru care nu imi place e ca este un pic pastos, dar in rest curata foarte bine si hidrateaza. Si tot azi am facut un ulei pentru par si scalp. Am citit ca ghimbirul este bun pentru par, avand rolul de a a stimula creterea parului, de a elimina matreata si de a stimula circulatia scalpului, iar acizii grasi ai ghimbirului au rolul de a stimula foliculii si de a intarii firul de par. In plus, impiedica caderea parului. La fel si lamaia ajuta la eliminare matretii, la tratarea parului deteriorat sau la tratarea celui cu tendinte de ingrasare si poate preveni caderea parului. Asa ca am facut acest ulei care contine ulei de ricin, ulei de samburi de struguri, ulei de masline cu ghimbir, ulei esential de lamaie, ulei esential de lavanda si putin coaja de lamaie razuita.

2 comentarii: