vineri, 30 iulie 2010

The Last Unicorn - Ultimul Inorog


Asculta mai multe audio Muzica
Sumar:
Intr-o padure uitata de lume, un unicorn aude din intamplare o poveste care spune ca unicornii au disparut din lume. Uimita, ea decide sa plece in cautarea semenilor sai, insa se loveste de faptul ca putine persoane din lume sunt in stare sa recunoasca un unicorn, caci majoritatea oamenilor si a creaturilor nu mai au aceasta abilitate. Ajutata de magicianul Schmendrik, ea afla ca semenii ei au fost aruncati in mare de catre Taurul Rosu, o ceatura magica aflata in slujba imparatului Haggard si de atunci galopeaza prin spuma marii.

Astfel, alaturi de Schmendrik, unicornul pleaca intr-o calatorie catre curtea imparatului.


Tin minte, cand eram mica ai mei mereu ne puneau, mie si fratelui meu, la video desene animate, in special bine cunoscutele desene Disney: Mica Sirena, Doamna Si Vagabondul, Pisicile Aristocrate, s.a. Dar ieri sau alaltaieri m-am pus pe cautat filme si mi se facuse dor de ele si vroiam sa le revad. Atunci mi-am amintit de acest desen (nu apartine companiei Disney). Mie mi se pare superb si nu aveam cum sa nu il impart. Astept si alte pareri :D
Despre film si nuvela: de pe wikipedia; de pe imdb
Din pacate desenul nu l-am gasit online, dar il am pe pc asa ca cine il vrea voi incerca sa il trimit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu