sâmbătă, 14 august 2010

Perseide 2010

Citisem despre aceasta ploaie de meteori acum cateva zile pe blogul Lilianei , si fiindca este vacanta nu prea tin minte exact in ce zi suntem, am avut norocul ca in noaptea dintre 13 si 14 august sa fac o noapte alba alaturi de cativa prieteni. Ne-am plimbat prin oras putin, pana am ajuns la parc unde mi-am adus aminte de ploaie. Ne-am intepenit putin gaturile uitandu-ne dupa stele cazatoare, dar nu prea se vedeau din cauza copacilor, si pentru ca orasul este destul de luminat, in special in perioasa asta a anului. Dupa ce ne-am plictitsit de parc am zis sa mergem pe plaja sa stam pe sezloange, sa ne bagam putin picioarele in apa si poate sa prindem rasaritul (pe care nu l-am prins ca mai repede ne-a prins frigul si pe la 4 jumate am taiat-o spre casa). Dupa o mica balaceala in mare, care era inca calda pe la 2-3, ne-am intis frumos pe sezloange si am inceput iar sa cautam cerul de stele cazatoare. S-au vazut cateva, desi era cam multa lumina, dar foarte frumos. Sper ca la anu sa fiu undeva unde nu e atata lumina sa pot vedea mai bine acest fenomen. Inca se mai vad meteorii pana pe 24 august asa ca va invit sa priviti si voi cerul pe timp de noapte.

Sursa pozei si inca ceva informatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu