duminică, 8 august 2010

Limonada

Cu ocazia caldurilor pe care suntem nevoiti sa le suportam intr-un fel sau altul, m-am gandit sa facem o bautura racoritoare si anume limonada. Reteta de limonada am luat-o de pe site-ul Simplyrecipes.com, doar ca am pus mult mai multa apa (adica au iesit cam 3 litri de limonada).
Dar aceasta limonada nu am vrut sa o servim simpla, desi e foarte buna si asa. Pe langa bautura propriu-zisa am mai facut si 2 siropuri dupa reteta de pe site-ul www.realsimple.com: unul de menta si unu de busuioc.
Au iesit fooaarte bune si racoritoare.
Retete si variatii sunt o multime pe net.
Daca doriti o metoda de limonada cu menta fara foc, adica fara a face siropul din apa cu zahar, puteti gasi aici: www.grouprecipes.com
O alta varianta pentru limonada este cea cu lavanda: click aici pentru reteta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu