marți, 31 august 2010

Epilarea cu zahar

Dupa parerea mea cea mai eficienta metoda de epilare este cu ceara, dar nu intotdeauna avem fonduri sa mergem la salon, nu intodeauna gasim ceara de buna calitate sau se imprastie peste tot si este foarte greu de scos. Asa ca am facut cateva cautari pe internet dupa reteta de ceara facuta din zahar si m-am apucat de treaba. Ca textura, cand este calda, seamana cu mierea, iar ca mod de folosire, cred eu ca cel mai ok este sa folositi fasii de material textil (sau fasii de hartie din aceea pentru epilare cu ceara de unica folosinta) pe care, dupa folosire, le puteti spala si folosi data viitoare. Am citit ca este mult mai buna decat ceara obisnuita, dar eu inca nu am apucat sa o folosesc pentru ca inca mai trebuie sa ma imbarbatez putin pentru a reusi sa ma epilez singura cu ceara.Angry face

Reteta pentru ceara este simpla:
~un sfer de cana de apa;
~un sfert de cana de suc de lamaie;
~doua cani de zahar;

Se pun toate la fiert pe foc mic si se lasa cam vreo 10 min, dupa care amestecati usor pentru a se dizolva tot zaharul, si se lasa in continuare la fiert pana isi schimba culoare si consistenta. Rezultatul final trebuie sa aibe consistenta mierii.
Reteta 1 si Reteta 2

Later Edit:   Mi-am luat inima in dinti si m-am epilat pe maini si a mers surprinzator de bine. S-a epilat la fel de frumos ca si cu ceara de unica folosinta doar ca doare mai putin si nu trebuie sa fie foarte fierbinte (doar calduta).
Mentionez ca parul trebuie sa fie destul de lung ca sa fie smuls, iar inainte de a aplica ceara va puteti da cu putina pudra de talc, desi la mine nu s-a vazut diferenta daca am folosit sau nu pudra.
Si un clip:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu