sâmbătă, 7 august 2010

Oreos - Varianta facuta acasa

Aseara, din plictiseala extrema, eu si mama mea ne-am hotarat sa facem acesti biscuiti pe care pusesem ochii de ceva vreme, nu numai ca arata delicios, ci si pentru ca au foarte mult cacao Angry face. Fiind prima oara cand am facut astfel de biscuiti, din pacate prima transa ni s-au cam ars, dar noroc ca au iesit destul de multi.
Reteta am luat-o de pe acest site: http://smittenkitchen.com.
Ce va sfatuiesc daca doriti sa faceti si voi astfel de biscuiti:
1) Puteti pune mai putin zahar in aluat (cam o cana, in reteta spune o cana-o cana si jumatate).
2)Daca nu va place atat de mult cacao puteti pune linistiti mai putin.
3)Crema o puteti face dupa gust (noi asa am facut-o deoarece noua ni se parea ca se pune prea mult zahar ).
4) Daca cuptorul este preincalzit lasati biscuitii cam vreo 6 minute, nu 9, iar pe partea cealalta cam 2-3, ca sa nu se arda.
5) Dupa ce le terminati, lasati-le in frigider sa se intareasca crema.
As fi vrut sa gasesc o reteta de crema de vanilie in care sa folosesc mai putin unt, daca aveti propuneri va rog lasati un comment :D.
Biscuitii se savureaza cel mai bine cu o cana de lapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu