miercuri, 25 august 2010

Mustar de Casa


Cum de ceva timp incerc sa imi fac dulciurile, sosurile, s.a. in casa...fara sa le mai compar de la magazin, mi-am zis sa incerc sa fac si mustar.
Am cautat pe internet cateva retete si am cam improvizat. Eu am facut un mustar simplu de tip Dijon.
Ingrediente:
~50g boabe de mustar;
~50ml otet (de mere sau de vin);
~50ml vin alb;
~putina sare, piper, zahar (acestea se pun dupa gust, eu nu am pus zahar ca nu imi place mustarul dulce, si in general mancarurile dulci-sarate);
Mai intai boabele de mustar se rasnesc in rasnita de cafea sau intr-un robot de bucatarie pana devin ca un fel de faina. Dupa se amesteca otetul cu vinul si condimentele si se adauga fainii de mustar. Se amesteca bine pana devine pastos (faina de mustar absoabe lichide, asa ca nu va ingrijorati daca la inceput e putin cam lichid). Puteti sa mai adaugati vin daca doriti sa fie mai lichid. Puteti sa adaugati cam orice condiment dupa preferinta, dar sa stiti ca iese o pasta foarte picanta, dar din cate am citit cu cat o lasati mai mult cu atat gustul devine mai fin si mai putin picant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu