miercuri, 14 martie 2012

Tocuri in culori neon - color block

Am tot observat de ceva timp incoace multe multe poze cu haine si accesorii in culori fluorescente (sau mai bine zis neon), asa ca ma inspirasem putin de pe Pinterest.com, iar de 8 martie am vrut sa-mi fac si eu niste pantofi cu tocul verde-neon. Asa ca mi-am cautat eu frumos niste pantofi negrii cat mai simpli (pot fi orice culoare, doar ca am preferat negrii sa nu am 1000 de culori pe mine, avand in vedere ca rochia pe care am purtat-o era mov, era destul pt mine) si am fost la magazinul Pictor sa cumpar niste vopsea acrilica in culoarea dorita. (tineti cont ca vopseaua acrilica este solubila in apa, dar dupa ce se usuca devine insolubile, adica tocmai buna pt a vopsi pantofi, haine, genti, si cam orice suprafata, dar este de preferat sa dati si cu un lac acrilic peste suprafata vopsita pentru luciu si pentru a coperi dungile care raman in cazul in care vopsiti cu o pensula). Vopseaua folosita este de la Maimeri culoarea "yellow greenish" (nr. 120) si m-a costat in jur de 16-17 lei tubul de 200ml.
Si uitati cum mi-au iesit pantofii plus cateva idei:
Inainte:
 Dupa:
 Si inspiratia:(click pe imagini)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu