miercuri, 21 martie 2012

Pentru unghii crapate

De cand ma stiu eu am avut probleme cu unghiile crapate sau exfoliate. Nu puteam sa-mi las unghiile sa creasca si aratau inestetic, ce fata nu si-ar dori sa aibe unhii frumoase si lungi da in reviste :)) ? Am incercat sa remediez problema cu tratamente pentru unghii, cu ulei de ricin care este bun atat pt par cat si pt unghii, dar nu a avut efect pe lunga durata, dar am incercat cu crema hidratanta pentru maini de la Farmec si vad ca a dat cat de cat rezultate (tin sa mentionez ca rezultatele nu se vad imediat) si cred ca merge cu orice fel de crema hidratanta.
Am citit pe www.eva.ro un articol care explica de ce ne crapa unghiile:
Unghii crapate

Principala cauza a aparitiei acestor crapaturi o reprezinta lipsa de hidratare. De fiecare data cand iti introduci mainile in apa, stratul de keratina se umfla si se "strange" dupa ce s-a uscat. Acest lucru duce la slabirea legaturilor care "unesc" matricea din care sunt alcatuite unghiile. Unghiile prea lungi si pilirea lor deficitara pot avea un efect similar si pot duce la aparitia acestor crapaturi inestetice.
Pentru tot articolul click aici.
Cum fac: Imi pun  in palma cata crema consider eu ca este necesara pentru unghii, iar cu degetul imi pun crema pe unghie in special in zona cuticulelor (unde se vede cel mai bine ca este deshidratata) si o las acolo pana este absorbita in poiele si unghie. Puteti face asta de vreo 2-3 ori pe zi (nu dureaza decat cateva minute) si veti vedea diferente. Daca pauza mai mare (cateva zile) unghiile se vor deshidrata la loc, insa ceva mai greu decat in cazul uleiului de ricin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu