duminică, 5 decembrie 2010

Patimile si tamaduirea lor

Pentru ca mi-au dat mult de gandit la modul in care ma comport in general si in special la un posibil raspuns la anumite probleme pe care le am, am inceput sa citesc si-sau sa ascult despre patimi si tamaduirea lor. Mie personal imi par un raspuns logic la unele dintre intrebarile de genul "De ce mi se intampla asta?", iar de cele mai multe ori eu sunt cauza, comportamentul meu, lucrurile pe care le fac sau le spun, mai mult sau mai putin inconstient. Aceste articole scrise sau audio sunt, pentru mine un fel de disciplinare, vad unde gresesc si ce as putea face sa nu mai fac rau, atat mie cat si celor din jur. Poate pentru multi modul in care sunt prezentate sau abordarea crestin-ortodoxa a lor, aceste lucruri li se par enervante, absurde, s.a.m.d, dar poate incercati sa vedeti ceea ce vor sa spuna, sa analizati cu adevarat despre ce este vorba, sa incercati sa vi le atribuiti. Sper sa va ajute :P

Garantia si criteriul sinceritãtii este actul care taie incertitudinile si manifestãrile cele mai intime, secrete pe care le ignori sau pe care ti le ascunzi tie însuti. Actul este o deosebire a stãrii noastre profunde. Arãtându-ne rãul spre care suntem înclinati, chiar si slãbiciunile pot sã serveascã ca avertisment prevestitor si reconfortant … descoperire cu atât mai importantã cu cât e în contradictie cu ideea falsã ce ne-o facem despre meritul nostru. De aceea mai degrabã prin observarea actelor decât a gândurilor noastre, putem spera sã ne vedem asa cum suntem si sã ne facem asa cum trebuie. Actiunile care rãsar din adâncurile vietii inconstiente trebuie sã ne slujeascã sã studiem curentele care ne duc uneori fãrã stirea noastrã…
Sursa

Sursa audio

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu