miercuri, 6 octombrie 2010

Humus de Sfecla

Azi am facut un alt fel de humus, din sfecla. Mie in mod normal nu prea imi plac mancarurile care combina gustul dulce cu cel sarat, dar aceasta reteta este chiar foarte buna. Am gasit-o pe http://simplyrecipes.com/. Mi-a atras atentia in primul rand culoarea puternica a sfeclei.
Aveti nevoie de:
~250g Sfecla (spalata, fiarta, cojita si taiata bucatele);
~2 linguri de sos tahini (2 linguri de susan, putin ulei, putina sare si putina apa);
~5 linguri de zeama de lamaie;
~1 catel de usturoi;
~1 lingura de chimen macinat;
~1 lingura de coaja de lamaie;
~sare si piper;
Cum se face: Toate ingredientele se pun intr-un bol si le mixati cu un blender pana se ajunge la compozitia unei paste.
Eu nu am avut o lamaie intreaga si nu am mai pus atat de multa zeama de lamaie si nu am mai pus deloc coaja de lamaie si a iesit foarte bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu